У оквиру Националног модела дуалног образовања у Републици Србији, просторије Дирекције за водне путеве посетили су ученици средње Школе за бродарство, бродоградњу и хидроградњу. Као једна од институција која заинтересованим средњошколцима пружа могућност организовања и похађања практичне праксе коју воде одабрани ментори, Дирекцију за водне путеве је посетило десет ученика Школе за бродарству, бродоградњу и хидроградњу у пратњи два наставника наутичке групе предмета који су уједно и координатори за дуално образовање,
Мирослава Савића и
Борислава Савића.
Групу ученика и професора дочекали су
Божидар Шаренац, инструктор за дуално образовање и надзорник пловног пута Дирекције, као и
Мирослав Грнчарски, начелник Одељења за обележавање водних путева. Ученици су овом приликом упознати са радом РИС центра односно функционалностима и могућностима Система за праћење пловила, где је кроз визуелизацију и практичне примере и изазове са којима се запослени Дирекције сусрећу на терену, приказано због чега је овај систем врло важан за обезбеђивање сигурности пловидбе и унапређење пловидбених услова на унутрашњим пловним путевима Републике Србије.
На основу Закона о дуалном образовању ("Службени гласник РС", бр. 101/2017 и 6/2020), дуално образовање је модел реализације наставе у систему средњег стручног образовања и васпитања, у коме се план и програм наставе и учења обавезно спроводе на две локације, у школи и у одабраној компанији односно институцији. Знања и вештине ученици стичу у школи где се спроводе теоријска настава и вежбе, док се код послодаваца спроводи учење кроз рад, које подразумева организован процес током кога ученици у реалном радном окружењу стичу искуство и знање потребно за рад у одређеним занимањима.